סיור בעיר האבות, וטיולים בכל הארץ | "יוצאים לדרך"

נתי קאליש No Comments on סיור בעיר האבות, וטיולים בכל הארץ | "יוצאים לדרך"

מידי יום בבין הזמנים מגיש כתב התיירות של "קול חי" קובי פינקלר את התכנית "יוצאים לדרך" בה הוא ממליץ על מספר מקומות נפלאים לטיול ברחבי ארץ ישראל | היום בתכנית: סיור בעיר האבות חברון, להקות חסידות באגמון החולה, והפתעות נוספות | האזינו

על גג מהרת המכפלה בחברון
חנוכייה על גג מערת המכפלה בחברון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום פתח קובי פינקלר את התכנית "יוצאים לדרך" בעיר האבות חברון. בשיחה עם יעלה ברינר, שמע פינקלר על הסיורים שהם מקיימים במקום, ועל ההפנינג הגדול שהם עושים בתל חברון ביום חמישי הקרוב. האזינו:

בהמשך לביקור בחברון, שוחח פינקלר עם דובר היישוב היהודי בחברון נועם ארנון, שהוסיף וסיפר על המקום (אגב, זה המקום לציין שצוות "קול חי" סייר במקום לפני מספר שבועות עם נועם ארנון. מומלץ בלום). הידעתם שאולם יצחק אבינו פתוח ליהודים רק עשרה ימים בשנה? מדוע זה כך? ארנון הסביר:

מחברון המשיך פינקלר למצפה רמון ושוחח עם נדב סילברט מ'מרכז הדרכה בטבע מצפה רמון', שסיפר על הסיורים והתצפיות שהם עושים במקום המכתש המדהים. וגם על הסנפלינג המיוחד שהם מציעים למטיילים. האזינו:

ומהדרום לצפון. ממצפה רמון הצפין פינקלר לאגמון החולה ושוחח עם ענבר שלומית רובין, מנהלת התוכן וההדרכה במקום. רובין סיפרה על המצפור במקום, ועל האופניים והרכבים החשמליים שהם מציעים לסיור צפייה בציפורים באגמון. רוצים לראות להקות של חסידות מקרוב? זה הזמן.

מאגמון החולה המשיך פינקלר בסיור לעבר בית הלל, ושוחח עם עומר קורלנדר מ'משק קורלנדר' שסיפר על פעילות המשק, על הרפת במקום, על הגבינות הטעימות שהם מייצרים מהחלב, ועל שלל ההפתעות שתוכלו לראות שם.

ומבית הלל הגיע פינקלר אל שדמות מחולה ושוחח עם מתי קרני שסיפר על האירוח שהם מציעים במקום, ועל הטיולים המיוחדים שתוכלו לעשות באזור הבקעה, מצפון ועד דרום. האזינו:

מהבקעה הגיע פינקלר לנאות קדומים ושוחח עם זיו הראל, שסיפר על הסיורי עששיות שהם מציעים למשפחות שבאות למקום, על הסיפור של החיים הקדומים, ועל שלל הפעילויות והסיורים. האזינו:

ולסיום, עלה פינקלר לעיר הקודש ירושלים, ושוחח עם אלון ולד, מנהל אירועים וקשרי חוץ במרכז גבעת התחמושת, שסיפר על התעלה החדשה שנמצאה במקום, ועל סיור מיוחד בתעלות הקיימות שמספרת את סיפור איחודה של ירושלים. האזינו:

 

 

 

 

 



0 תגובות